Header Ads

Header ADS

HL: Ολυμπιακός - Μακάμπι Χάιφα 0-4 (Champions League)

Ολυμπιακός - Μακάμπι Χάιφα
Ο στόχος της πρόκρισης στους ομίλους του Champions League αποδείχθηκε όνειρο θερινής νυκτός για τον Ολυμπιακό, ο οποίος μετά από την ισοπαλία (1-1) στο Ισραήλ γνώρισε την ήττα στο γήπεδο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" από την Μακάμπι Χάιφα με 4-0 και μία ισοπαλία και μία ήττα αποκλείσθηκε από την συνέχεια των προκριματικών της διοργάνωσης.

Οι "ερυθρόλευκοι" δέχτηκαν ένα γρήγορο γκολ, στο 5ο λεπτό, από τον Σερί με απευθείας εκτέλεση φάουλ και άλλα τρία στο δεύτερο ημίχρονο από τον Πιερό στο 61ο και 65ο και τον Αμπού Φανί στο 87ο λεπτό για να γνωρίσει μία βαριά Ευρωπαϊκή εντός έδρας ήττα.

Πλέον ο στόχος του Ολυμπιακού είναι οι όμιλοι του Europa League και θα αντιμετωπίσει την Σλόβαν Μπρατισλάβας για να προκριθεί στα play off της διαδικασίας. Να σημειωθεί πως η πρώτη αναμέτρηση είναι προγραμματισμένη για τις 4 Αυγούστου στο γήπεδο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", ενώ ο επαναληπτικός θα διεξαχθεί εκτός έδρας στις 11 του ιδίου μήνα.

Ολυμπιακός (Πέδρο Μαρτίνς): Βατσλίκ, Βρσάλικο, Μανωλάς, Σισέ, Ρέαμπτσιουκ, Μ. Καμαρά (77' Εμβιλά), Κανέ (62 'Ελ Αραμπί), Μπουχαλάκης (46' Καρβάλιο), Ζινκερνάγκελ (62' Κούντε), Μασούρας (68' Βαλμπουενά), Τικίνιο.

Μακάμπι Χάιφα (Μπ. Μπαχάρ): Κοέν, Σούντγκρεν, Πλάνιτς, Γκόλντμπεργκ, Κορνού (72' Μενάσεμ), Λάβι, Σερί (78' Ατζίλι), Μοχάμεντ, Χαζίζα (72' Αράντ), Ντέιβιντ (78' Αμπού Φανί), Πιερό (86' Ρουκάβιτσα).





Διαβάστε τις δηλώσεις του Πέδρο Μαρτίνς στην συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε...

Ο Ολυμπιακός και στα δύο παιχνίδια με τη Μακάμπι δεν έχει δημιουργήσει καμία φάση και σημάδια βελτίωσης, πως μπορείτε να το σχολιάσετε αυτό, γιατί είναι μία εικόνα από την περσινή σεζόν και φάνηκε έντονα στα δύο τελευταία παιχνίδια:

«Δε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας, αν και σέβομαι τη γνώμη σας. Ξεκινήσαμε καλά στον αγώνα παρά το γεγονός ότι δεχτήκαμε ένα γρήγορο γκολ και προσπαθήσαμε να το γυρίσουμε. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν κακό από την πλευρά μας. Η Μακάμπι μας ανάγκασε να παίξουμε και στα δύο ματς πίσω. Έχουμε δει τα προβλήματα και τι έφταιξε, στο πρώτο ημίχρονο το γρήγορο γκολ μας άλλαξε τα πλάνα. Κατανοώ τη δυσκολία της κατάστασης, έχουμε χάσει τον πρώτο στόχο της σεζόν και αναλαμβάνω την ευθύνη. Αύριο όμως είναι μία νέα ημέρα και πρέπει να αλλάξουμε πραγματικά την εικόνα αυτή.»

Ο Ολυμπιακός έχει υποστεί μία συντριπτική ήττα με κακή εμφάνιση, στην εξίσωση που προκύπτει μετά απ’ αυτήν την εμφάνιση, μιλάτε για μέλλον και την επόμενη ημέρα, ενώ είπατε αναλαμβάνετε την ευθύνη. Αυτό σημαίνει «παραιτούμαι»; Εκτός αν έχουμε καταλάβει κάτι λάθος. Βλέπετε τον εαυτό σας στον Ολυμπιακό στο μέλλον;

«Στο λεξιλόγιο μου δεν υπάρχει η λέξη παραίτηση, σε πολλά πράγματα στη ζωή μου δεν έχω σκεφτεί να παραιτηθώ και δεν θα το κάνω αυτό στον Ολυμπιακό. Θα συνεχίσω να δουλεύω και να αντιμετωπίσω τη δυσκολία, όπως έχω κάνει μέχρι τώρα στη ζωή μου, γιατί δεν έχω τη λέξη «παραίτηση» στο λεξιλόγιό μου.»

Ο Ολυμπιακός έχει υποστεί μία από τις μεγαλύτερες ήττες στην Ευρώπη, από μία ομάδα όχι μεγαθήριο, σας ρωτώ μήπως θεωρείτε πως ο κύκλος έχει κλείσει; Βλέπαμε και τους παίκτες μετά το 0-2 πως κοιτούσαν κάπως τον ουρανό του Καραϊσκάκη, πιστεύετε ότι έχετε το σθένος εσείς και η ομάδα να το γυρίσετε;

«Νιώθω ικανός και δυνατός, δεν θα σταματήσω ποτέ να πιστεύω στην ομάδα και τους παίκτες μου. Περνάμε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ιστορίας της ομάδας, θυμάμαι και μία πριν από τρία χρόνια βέβαια τότε δεν είχαμε παίξει τόσο άσχημα. Καταλαβαίνω αυτό που λέτε αλλά νιώθω ότι υπάρχει πάντα η δύναμη γιατί δε θα σταματήσω ποτέ να πιστεύω στην ομάδα.»

Πιστεύετε πως είστε μέρος του προβλήματος των εμφανίσεων που υπάρχουν από την περασμένη σεζόν;

«Αυτό που έχω να πω είναι το ίδιο, εξαρτάται από εμένα και την ομάδα. Θα ξεπεράσουμε τις δύσκολες στιγμές και θα προχωρήσουμε, αν θεωρείτε πως εγώ είμαι μέρος του προβλήματος τότε θεωρώ πως είμαι και μέρος της λύσης. Βλέπω πως επιμένετε για την περασμένη χρονιά όμως πήραμε το πρωτάθλημα με πολλούς βαθμούς διαφοράς. Καταλήξαμε να κερδίζουμε. Να συγκεντρωθούμε στα προβλήματα στο σήμερα.»

Πιστεύετε πως η ομάδα ήταν έτοιμη για τους αγώνες;

«Ειλικρινά ήταν αυτή η αίσθηση που είχα βάσει των αναλύσεων και των δεδομένων. Η πίστη μου στην ομάδα είναι απόλυτη και αυτό με έκανε να το πιστεύω. Αυτό έδειχναν τα δεδομένα και οι αναλύσεις που κάναμε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.