Header Ads

Header ADS

ΠΑΟΚ: Δανεικός στον Ατρόμητο ο Γιαννούλης

ΠΑΟΚ: Δανεικός στον Ατρόμητο ο Γιαννούλης
Συμπαίκτης του Δημήτρη Χατζηισαΐα θα είναι την ερχόμενη σεζόν ο Δημήτρης Γιαννούλης, ο οποίος παραχωρήθηκε στον Ατρόμητο με την μορφή δανεισμού από τον ΠΑΟΚ. Γεννημένος στις 17 Οκτωβρίου 1995 στην Κατερίνη, έκανε τα πρώτα του βήματα στον Βατανιακό. Τον Ιανουάριο του 2014 αποκτήθηκε από τον ΠΑΟΚ και το καλοκαίρι του ίδιου χρόνου παραχωρήθηκε στην ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του, τον Πιερικό.

Την σεζόν 2015-16 έπαιξε στην Βέροια και αναδείχθηκε κορυφαίος νεοεμφανιζόμενος ποδοσφαιριστής (rookie) στην super league. Επέστρεψε τον ΠΑΟΚ για την σεζόν 2016-17 και τον Ιανουάριο δόθηκε στην Ανόρθωση Κύπρου για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου. Θα φορέσει το νούμερο "31" στην φανέλα του.

«Είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Ατρόμητο και θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους ανθρώπους του για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Γνωρίζω καλά τον Ατρόμητο λόγω της θητείας του αδελφού μου Κώστα πριν λίγα χρόνια, ξέρω ποιος είναι, ξέρω ότι είναι μια μεγάλη δύναμη του ελληνικού ποδοσφαίρου και θα βοηθήσω με όλες τις δυνάμεις μου για να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και οι οποίοι πάντα είναι υψηλοί» δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της νέας του ομάδας (atromitosfc.gr) o αριστερός ακραίος αμυντικός, ο οποίος βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.