Header Ads

Header ADS

Ο Emmanuel Mensah στον Ατρόμητο

Ο Emmanuel Mensah στον Ατρόμητο
Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση του Εμμάνουελ Μενσά (Emmanuel Mensah). Ο Μενσά βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της ομάδας του Περιστερίου και υπέγραψε συμβόλαιο για δύο χρόνια παρουσία του τεχνικού διευθυντή, Γιάννη Αγγελόπουλου. Αμέσως μετά δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της νέας του ομάδας (atromitosfc.gr):

«Είμαι ενθουσιασμένος γιατί πραγματοποιώ ένα πολύ μεγάλο βήμα στην καριέρα μου από την στιγμή που μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνιστώ στον Ατρόμητο. Γνωρίζω ότι η νέα μου ομάδα είναι μια από τις ανερχόμενες δυνάμεις του ελληνικού ποδοσφαίρου, γνώρισα από κοντά τις εξαιρετικές εγκαταστάσεις της και θα μπορέσω να αφοσιωθώ στη δουλειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή κ. Κάναντι που με εμπιστεύτηκαν στον Ατρόμητο και θα κάνω τα πάντα για να τους το ανταποδώσω. Θέλω οι φίλαθλοι του Ατρόμητου να ξέρουν ότι θα δίνω το 110% σε κάθε παιχνίδι για να τους κάνω χαρούμενους.»

Ο Emmanuel Mensah γεννήθηκε στις 30 Ιουνίου 1994 στην Γκάνα. Ξεκίνησε την επαγγελματική καριέρα του την σεζόν 2014-15 στην Honved (Ουγγαρία) και στην Bodva Moldava (Σλοβακία). Επόμενοι σταθμοί του ήταν η MFK Zemplín Michalovce (Σλοβακία), η MFK Frýdek-Místek (Τσεχία) ενώ την περσινή περίοδο (2016-17) επέστρεψε στην MFK Zemplín Michalovce και εν συνεχεία τον Ιανουάριο μεταπήδησε στην KF Laci (Αλβανία) έχοντας συνολικά 11 γκολ και 5 ασίστ με τις δύο ομάδες. Θα φορέσει το νούμερο "7" στην φανέλα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.