Header Ads

Header ADS

Κουρμπέλης: "Είναι το σπίτι μου ο Αστέρας"

Συνέντευξη του ποδοσφαιριστή του Αστέρα Τρίπολης, Δημήτρη Κουρμπέλη
«Θέλω να μείνω για πολλά χρόνια στον Αστέρα γιατί είναι το σπίτι μου» τονίζει σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα της Super League ο Δημήτρης Κουρμπέλης. Ο μέσος του Αστέρα Τρίπολης τονίζει ότι «είναι τιμή μου να είμαι από τους αρχηγούς του Αστέρα», ενώ ο επόμενος προσωπικός του στόχος είναι «να πάω στην Εθνική. Έχω θέληση για αυτό, υπομονή και δουλεύω για να το πετύχω». Αναλυτικά η συνέντευξη:

Ερώτηση από τους Κωνσταντίνο Τερζή, Βασίλη Κρεστενίτη
Έχεις σκεφτεί ποτέ την προοπτική να αγωνιστείς στο εξωτερικό; Αν ναι, που θα ήθελες να αγωνιστείς; Είναι πρόκληση για έναν ποδοσφαιριστή να αγωνιστεί στο εξωτερικό. Θα ήθελα κάποια στιγμή να παίξω στην Ιταλία και ο λόγος είναι ότι υπάρχει πολύ τακτική στο παιχνίδι τους.

Ερώτηση από τον Πέτρο Κολοκούρη
Αν και μόλις 23 χρονών, διανύεις την 6η σου χρονιά στον Αστέρα Τρίπολης και αρκετοί σε θεωρούν «σημαία» της ομάδας. Θα ήθελες να παραμείνεις στην ομάδα για πολλά χρόνια; Είμαι από πολύ μικρός εδώ. Έχω περάσει πολύ ωραία χρόνια με πολλές χαρές, αλλά και λύπες. Και ναι, θέλω να μείνω για πολλά χρόνια στον Αστέρα γιατί είναι το σπίτι μου.

Ερώτηση από τους Χαράλαμπο Παναγούλη, Σεραφείμ Κουνιώτη
Τι πιστεύεις ότι φταίει και η ομάδα δεν έχει αποδώσει αυτά που μπορεί μέχρι στιγμής; Ας το πάρουμε από την αρχή. Η διακοπή ήταν ένα σημείο που μας έκανε κακό. Είχαμε δείξει ότι ήμασταν έτοιμοι για να παίξουμε στις 20 Αυγούστου. Στην συνέχεια ήρθαν κάποιοι τραυματισμοί και μας κράτησαν πίσω. Πιστεύω όμως ότι η ομάδα αρχίζει να βρίσκει το καλό της πρόσωπο και στη συνέχεια τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα.

Ερώτηση από τον Χ.Π. Κακαλέτρη
Πως αισθάνεσαι που είσαι εκ των αρχηγών της ομάδας; Είναι τιμή μου να είμαι από τους αρχηγούς του Αστέρα. Το περιβραχιόνιο ωστόσο γεμίζει ευθύνες έναν ποδοσφαιριστή και αυτό είναι κάτι που σε ωριμάζει ως χαρακτήρα και ως αθλητή.

Ερώτηση από τον Βασίλη Τσακιρίδη
Πως κυλάει μια καθημερινή ημέρα στην Τρίπολη; Η πόλη προσφέρεται για να παίξεις ποδόσφαιρο. Έχει απόλυτη ηρεμία, χαλαρούς ρυθμούς. Όλη η ζωή και η καθημερινότητα μου είναι επικεντρωμένη στην ομάδα. Προπόνηση, γήπεδο και λίγες καλές στιγμές με δικούς μου ανθρώπους και φίλους.

Τι συμβουλή θα έδινες στα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο; Θέλει πολλά στοιχεία για να μπορέσει ένα παιδί να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, αλλά τα κυρίαρχα για μένα είναι η καθημερινή σκληρή δουλειά, η σεμνότητα και η υπομονή. Ειδικά το τελευταίο πρέπει να αποτελεί στοιχείο σε όλη την πορεία κάθε παιδιού, είτε παίξει ποδόσφαιρο σε υψηλό επίπεδο είτε σε ερασιτεχνικό.

Από το Κορακοβούνι στην Τρίπολη και μέσω του Αστέρα στην Ευρώπη. Πόσο εύκολη - δύσκολη ήταν αυτή η διαδρομή; Έγιναν όλα τόσο γρήγορα. Δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμη πότε έφυγα από το χωριό και έκανα το μεγάλο βήμα. Όταν έπαιζα στο Κορακοβούνι δεν είχα φανταστεί ποτέ την καριέρα αυτή και τα όσα θα ζούσα. Αλλά όταν ήρθα στον Αστέρα έκανα συνεχώς όνειρα και κάποια από αυτά έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

Επόμενος προσωπικός στόχος για τον Δημήτρη Κουρμπέλη; Οι στόχοι διαμορφώνονται μέρα με τη μέρα στο ποδόσφαιρο. Βλέπω ως ευκαιρία την κάθε μέρα που ξημερώνει. Θέλω η ομάδα να βρει γρήγορα τον καλό της ρυθμό και να πάρουμε νίκες στα επόμενα παιχνίδια για να φτάσουμε εκεί που αξίζουμε. Και αξίζουμε να είμαστε ψηλά. Ο επόμενος προσωπικός στόχος μου είναι να πάω στην Εθνική. Έχω θέληση για αυτό, υπομονή και δουλεύω για να το πετύχω.

Μετά από κλήρωση, ο φίλαθλος Πέτρος Κολοκούρης κέρδισε ένα αναμνηστικό της ομάδας υπογεγραμμένο από τον Δημήτρη Κουρμπέλη, προσφορά της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.