Header Ads

Header ADS

Βράβευση Μιλιβόγεβιτς - MVP 8ης αγωνιστικής

Βραβεύθηκε ο Μιλιβόγεβιτς ως ο πολυτιμότερος παίκτης της 8ης αγωνιστικής της superleague
Το βραβείο του MVP της 8ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Λούκα Μιλιβόγεβιτς, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League Ελλάδα, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Την βράβευση πραγματοποίησε ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σάββας Θεοδωρίδης.

Μετά την βράβευση ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς υπογράμμισε: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με ψήφισαν για να πάρω το βραβείο αυτό. Θα προσπαθήσω πάρα πολύ να κερδίσω και άλλα στο μέλλον. Δεν είναι εύκολο να το κερδίσεις. Είναι κάτι πολύ δύσκολο. Όμως, θα προσπαθήσω να κερδίσω λίγα ακόμα.»

-Τι έχεις να απαντήσεις στον Θεοδωρίδη που είπε πως αν ο Ολυμπιακός είχε 11 Μιλιβόγεβιτς δε θα έχανε ποτέ; «Είμαι πολύ υπερήφανος όταν το ακούω από τον κ. Σάββα που ήταν παίκτης του Ολυμπιακού και βρίσκεται στην ομάδα, νομίζω 40 ή 50 χρόνια. Είμαι πολύ περήφανος όταν ακούω από έναν άνθρωπο σαν τον κ. Σάββα να λέει κάτι τέτοιο για εμένα. Θα πρέπει να ευχαριστήσω τον κ. Σάββα για όσα είπε. Στο μέλλον, θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να επιβεβαιώσω αυτά τα λόγια.»

-Το βραβείο αυτό αποκτά μεγαλύτερη αξία από τη στιγμή που το κερδίζεις χάρη στην απόδοσή σου σε ένα ντέρμπι; «Φυσικά είναι πολύ σημαντικό που κερδίσαμε αυτό το ντέρμπι. Για εμένα είναι σημαντικό που πέτυχα το τελευταίο γκολ του αγώνα και κερδίσαμε. Η θέση μου δεν με βοηθάει για να πετυχαίνω πολλά γκολ. Όμως, θα προσπαθήσω στη συνέχεια και εφόσον μπορέσω, με δικά μου γκολ να βοηθήσω την ομάδα. Και είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που κέρδισα το βραβείο σε αυτόν τον αγώνα.»

-Είναι ένα από τα αγαπημένα σου γκολ αυτό που πέτυχες στον ΠΑΟΚ; Είναι το γκολ που ξεχωρίζεις στην καριέρα σου; «Σίγουρα, σίγουρα. Δεν είναι ένα από τα πιο σημαντικά γκολ. Είναι το πιο σημαντικό γκολ που έχω πετύχει στην καριέρα μου έως τώρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.