Header Ads

Header ADS

Ολυμπιακός: Δηλώσεις για το ματς με την ΑΕΚ

Δηλώσεις για το ντέρμπι με την ΑΕΚ από τον προπονητή του Ολυμπιακού, Πάουλο Μπέντο και τους ποδοσφαιριστές Ιντέγε, Σεμπά
Διαβάστε τι δήλωσαν για το Κυριακάτικο ντέρμπι με την ΑΕΚ ο προπονητής του Ολυμπιακού, Πάουλο Μπέντο και οι ποδοσφαιριστές των "ερυθρολεύκων" Ιντέγε, Σεμπά, στο περιθώριο του Ευρωπαϊκού αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ...

Πάουλο Μπέντο: «Ως προπονητής πάντα έχω την τάση να συγκεντρώνομαι σε αυτά που ελέγχω. Αυτά είναι η προπόνηση της ομάδας και ο σχεδιασμός του επόμενου παιχνιδιού. Αυτό που έχω να πω είναι ότι είμαι ενωμένος με τους παίκτες μου, είμαι ευχαριστημένος με την αντίδρασή μας σε σχέση με το προηγούμενο ματς και είμαι σίγουρος ότι την Κυριακή θα δείξουν θετική αντίδραση και ένα πρόσωπο ικανό για να πάρει την νίκη στο ντέρμπι. Δεν μπορώ να ασχοληθώ με πράγματα που δεν μπορώ να ελέγξω. Αυτό που έχω να κάνω είναι να ασχοληθώ με την προετοιμασία του παιχνιδιού, την ομάδα μου, τους παίκτες μου και τι μπορώ να κάνω για να παίρνει η ομάδα θετικά αποτελέσματα.»

Σεμπά: «Σε καμία περίπτωση δεν χάνουμε τη συγκέντρωσή μας. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε καλά προετοιμασμένοι με σαφή στόχο την νίκη.»

Μπράουν Ιντέγε: «Θα πρέπει να συγκεντρωθούμε στο παιχνίδι της Κυριακής, θα πρέπει να αφήσουμε πίσω μας ότι έχει συμβεί, να προετοιμαστούμε για τον αγώνα με σκοπό να επιστρέψουμε στις νίκες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.