Header Ads

Header ADS

Ο Μουράτ Σεροπιάν στον Ατρόμητο

Την ομάδα Κ15 του Ατρομήτου αναλαμβάνει ο Μουράτ Σεροπιάν
Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοίνωσε σλημερα την έναρξη της συνεργασίας της με τον προπονητή Μουράτ Σεροπιάν, ο οποίος αναλαμβάνει την ηγεσία της ομάδας Κ15. Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιστεριώτικης ΠΑΕ (atromitosfc.gr) ο Σεροπιάν δήλωσε:

«Καταρχάς αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η επιστροφή μου στον Ατρόμητο αλλά και η εμπιστοσύνη του προέδρου κ. Σπανού, του τεχνικού διευθυντή κ. Αγγελόπουλου και του τεχνικού διευθυντή υποδομών κ. Αποστόλου προς το πρόσωπο μου. Είναι ένα ισχυρό κίνητρο για εμένα το υψηλό επίπεδο της Ακαδημίας και η δουλειά που γίνεται, για να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι ώστε να βρεθούμε σε ακόμη ψηλότερο και καλύτερο επίπεδο.

Αν και είναι κάτι καινούργιο για εμένα θα το κάνω με μεγάλη όρεξη και μεγάλο ενδιαφέρον. Οι δεσμοί που έχω με τον Ατρόμητο από το πέρασμα μου ως ποδοσφαιριστής είναι πολύ θετικοί και θα με βοηθήσουν να γίνω πολύ γρήγορα πάλι κομμάτι της ομάδας. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την προσπάθεια που γίνεται.»

Ο Μουράτ Σεροπιάν αγωνίστηκε στον Ατρόμητο την διετία 1998-2000 και πραγματοποίησε 53 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Ως προπονητής (κάτοχος UEFA Pro) ξεκίνησε στην Νέα Ιωνία (2004-05 Δ' Εθνική). Την περίοδο 2010-11 ανέβασε τον Βύζα Μεγάρων από την Γ' στην Β' Εθνική. Την σεζόν 2012-13 ανέβασε τον ΑΟ Χανιά στην νεοσύστατη Football League και την επόμενη χρονιά (2013-14) οδήγησε την Κρητική ομάδα στα play off για την άνοδο στην Super League.

Έχει εργαστεί επίσης σε: Πανελευσινιακό (άνοδος στην Γ' Εθνική), Φωστήρα (Δ' Εθνική), Παναχαϊκή (Β' Εθνική), Γλυφάδα (Γ' Εθνική), Παναιγιάλειο (Β' Εθνική), Ερμιονίδα (Β' Εθνική), ΟΦΗ (Γ' Εθνική), Χαλκίδα (Γ' Εθνική & Κύπελλο Ευβοίας).

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.