Header Ads

Header ADS

Παίκτης του Ατρόμητου ο Μανουέλ Ροντρίγκεζ!

Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Μάνουέλ Ρέινα Ροντρίγκεζ (Manuel Reina Rodríguez) ή «Μανόλο» όπως είναι γνωστός! Ο Ισπανός τερματοφύλακας που έμεινε ελεύθερος από την Αθλητική Ένωση Πάφου βρέθηκε σήμερα το πρωί στα γραφεία της ΠΑΕ Ατρόμητος και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας έξι μηνών με οψιόν ανανέωσης για ένα χρόνο, παρουσία του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Γιάννη Αγγελόπουλου.

Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Μανόλο δήλωσε τα εξής στο επίσημο site της ομάδας του Περιστερίου: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ενδιαφέρον του Ατρόμητου δεν είχα κανένα ενδοιασμό για το που θα συνεχίσω την καριέρα μου αν και είχα προτάσεις από μεγάλες ομάδες της Κύπρου. Ρώτησα για το νέο μου σύλλογο, τους συμπαίκτες μου στην ΑΕ Πάφου και μου είπαν τα καλύτερα λόγια. Είμαι πολύ ικανοποιημένος που έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα της Ελλάδας κι εύχομαι να κάνω καλύτερη καριέρα από εκείνη που έκανα στην Ισπανία.

Βρίσκομαι στην καλύτερη φάση μου ενώ και ο Ατρόμητος είναι στην καλύτερη φάση της ιστορίας του έχοντας παίξει σε δύο συνεχόμενους τελικούς και στην Ευρώπη. Κάνω κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου ανοίγοντας την πόρτα της Ελλάδας. Ελπίζω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου δείχνει ο Ατρόμητος. Νιώθω σίγουρος για τον εαυτό μου και ανυπομονώ να αγωνιστώ με τη φανέλα του Ατρόμητου κι ενώπιον των φιλάθλων του.»

Ο Μανουέλ Ρέινα Ροντρίγκες γεννήθηκε την 1η Απριλίου 1985 στη Μάλαγα και ξεκίνησε τα ποδοσφαιρικά του βήματα στις ακαδημίες της τοπικής ομάδας. Έκανε το ντεμπούτο του στην επαγγελματική ομάδα της Μάλαγα το 2005 εναντίον της Βαλένθια και δύο χρόνια μετά (2007) μετακόμισε στη Λεβάντε στην οποία παρέμεινε μέχρι το καλοκαίρι του 2011. Το παιχνίδι που τον σημάδεψε ήταν εκείνο με τη Ρεάλ Μαδρίτης στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» που έληξε ισόπαλο 0-0. Το 2011-12 μετακόμισε στην Καρταχένα, ενώ το καλοκαίρι φόρεσε τη φανέλα της ΑΕ Πάφου. Σήμερα έκανε την πρώτη του προπόνηση με την νέα του ομάδα στο αθλητικό κέντρο. Θα φορέσει τη φανέλα με το νούμερο «28».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.