Header Ads

Header ADS

Ανανέωσαν οι Λαμπρόπουλος, Μπακάκης (videos)

Παίκτες της ΑΕΚ θα παραμείνουν για δύο ακόμη χρόνια ο Λαμπρόπουλος και ο Μπακάκης
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε σήμερα την ανανέωση της συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές Βασίλη Λαμπρόπουλο - Μιχάλη Μπακάκη για δύο χρόνια με δικαίωμα ανανέωσης για έναν ακόμα χρόνο.

Βασίλης Λαμπρόπουλος: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση, στον προπονητή μου και στους συμπαίκτες μου που χάρηκαν αυτή την ανανέωση πιο πολύ κι από εμένα. Είναι λογικό να με έχει αγγίξει συναισθηματικά αυτή η πρωτόγνωρη στήριξη στο πρόσωπό μου και θα το ανταποδώσω.»

Μιχάλης Μπακάκης: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω στην ΑΕΚ. Εχω περάσει πολλά με την ομάδα αυτή, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω δώσει αυτά που μπορώ. Υπόσχομαι, όμως, ότι θα αποδώσω καλύτερα στο μέλλον και θα βοηθήσω πολύ περισσότερο από εδώ και πέρα. Στόχος μου είναι να κατακτήσω το πρωτάθλημα με την ΑΕΚ και να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα.»



Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.