Header Ads

Header ADS

Αλέφαντος: "Δύο παίκτες έχει ο Παναθηναϊκός"

Η ανάλυση του Αλέφαντου για το ντέρμπι Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός 1-0
"Επικός" (όπως πάντα) Νίκος Αλέφαντος αναλύει και σχολιάζει, με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, το χθεσινοβραδινό ντέρμπι των "αιωνίων" στην Λεωφόρο, στην ιστοσελίδα sportdog σε επιμέλεια του Θέμη Σινάνογλου...

Άκουσα μία λαίλαπα υποτιμητικών σχολίων για τον Ολυμπιακό. Και θέλω να σας ρωτήσω ρε σεις δημοσιογράφοι. Αν ο Ολυμπιακός είναι τόσο κακή ομάδα, οι δικές σας ομάδες που είναι πολλούς βαθμούς πίσω από τον Ολυμπιακό στο πρωτάθλημα, τι είναι; Εγώ ήμουν αυτός που όταν ο Ολυμπιακός πήγαινε πολύ καλά, έλεγα στη στήλη ότι δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για όταν έρθουν τα ντέρμπι και τα ματς της Ευρώπης. Τα περίμενα αυτά. Όμως οι άλλες ομάδες να κοιτάνε τα δικά τους χάλια.

Εγώ ήμουν αυτός που έλεγα ότι ο Καπίνο είναι δέκα κλάσεις καλύτερος από τον Λεάλι και δεν έπρεπε να παίζει ο Ιταλός, από την αρχή το έλεγα, όχι τώρα τελευταία. Έχω παρομοιάσει τον Καπίνο με τον Μανταλόζη. Όμως μη μας τρελάνετε ότι έκανε μεγάλες αποκρούσεις στη Λεωφόρο. Μη μας τρελάνετε ότι έπαιζε μπαλάρα ο Παναθηναϊκός. Δε μου άρεσε το ματς, δεν ήταν καλό παιχνίδι. Ο Παναθηναϊκός δυο παίκτες έχει, τον Μπεργκ που είναι όλα τα λεφτά, και ο Κουλιμπαλί ήταν πολύ καλός. Τρεις ώρες να έπαιζαν όμως, καμία ομάδα από τις δύο δεν θα έβαζε άλλο γκολ.

Ο Ολυμπιακός έχει ντεφορμέ και κουρασμένους πολλούς παίκτες του. Ο Σεμπά, ο Μάρτινς, ο Φορτούνης, τα μπακ έχουν πρόβλημα, ο Σικοκό έμπαζε, ο Φιγκέιρας δεν είναι για να ανεβαίνει ψηλά ούτε αυτός, ο Ανσαριφάρντ δεν υπήρχε στο γήπεδο, δεν έχει φρεσκάδα ο Ολυμπιακός. Το πρωτάθλημα όμως θα το πάρει. Τώρα θα ξεκουραστεί και όλοι μαζί μία γροθιά θα κυνηγήσουν το Κύπελλο, να πάρει το νταμπλ. Μην τον ξεγράφετε τον Ολυμπιακό.

Με ρωτάει ο Σινάνογλου τι μεταγραφές θέλει ο Ολυμπιακός για το καλοκαίρι. Πέντε παίκτες θα πω. Σέντερ μπακ στιλ Μέλμπεργκ. Χαφ τρεχαλατζή και γρήγορο στιλ Καρεμπέ. Εξτρέμ στιλ Μιραλάς να τελειώνει τις φάσεις, να σκοράρει, όχι άλλα εξτρέμ στον Ολυμπιακό που δεν βλέπουν δίχτυα. Και σέντερ φορ ντριμπλέρ, ξένο, θα τον πληρώσεις καλά, όχι τελειωμένο. Θες και έναν πλάγιο μπακ πολύ καλό. Όταν λέω τα ονόματα που είπα, δεν εννοώ τέτοια κλάση, ξέρω ότι οι εποχές είναι δύσκολες και δεν μπορείς να φέρεις τέτοια ονόματα. Εννοώ σε τι στιλ πρέπει να είναι οι παίκτες. Για να ξαναγίνει ο Ολυμπιακός γίγαντας, να πάρει κι άλλα πρωταθλήματα σερί ο Μαρινάκης, να μην του κουνιούνται οι αντίπαλοι.

Είδα ΠΑΟΚ-Πανιώνιος, δεν βλεπόταν το ματς, γύρναγα να βλέπω και Μάντεστερ, έψαχνα για τη Γιουβέντους, έχει πέσει πολύ το ελληνικό πρωτάθλημα και δεν σε ευχαριστεί να το βλέπεις. Και μόνο που είναι δεύτερος ο Πανιώνιος τα λέει όλα. Άλλοι λένε για χαρά και πρόοδο, εγώ έχω πει και το ξαναλέω ότι το να είναι δεύτερος ο Πανιώνιος δείχνει την κατρακύλα του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.