Header Ads

Header ADS

Βράβευση Κρίστιαν Μίλιεβιτς - Best Goal

Η βράβευση του Κρίστιαν Μίλιεβιτς για το Best Goal της 11ης αγωνιστικής της Super League
Tο βραβείο του Best Goal της 11ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Κρίστιαν Μίλιεβιτς της Βέροιας, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Την βράβευση έκανε ο Στέλιος Μεϊμαρίδης, εκ των χορηγών της ΠΑΕ. Μετά την βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής της Βέροιας είπε:

Για την φάση του γκολ, τόνισε: Έχω ξαναβάλει παρόμοιο γκολ, είναι ένα από τα καλύτερα. Είδα ότι έκανε σέντρα ο Αρτσε, έκανα το κοντρόλ, εκεί δεν είδα άλλη επιλογή και έκανα το σουτ. Ξέρω ότι έχω καλό πόδι και δοκίμασα.

Για το τι σημαίνει αυτό το βραβείο για τον ίδιο, είπε: Είμαι πολύ χαρούμενος για το βραβείο και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με ψήφισε. Είναι σημαντικό για μένα, προσωπικά, για την ψυχολογία μου.

Σε ότι αφορά στο πού το αφιερώνει, είπε: Το αφιερώνω στους ανθρώπους που δεν με βλέπανε. Ξέρουν αυτοί ποιοι είναι.

Σε ερώτηση για το αν θα άλλαζε αυτό το βραβείο με παραπάνω πόντους για την Βέροια για να είναι πιο ψηλά στην βαθμολογία, είπε: Εννοείται. Αυτό το βραβείο είναι προσωπικό για μένα, εγώ θέλω να βοηθήσω την ομάδα και σε κάθε ευκαιρία που παίρνω, θέλω να βοηθήσω. Οι πόντοι και η ομάδα είναι πιο σημαντικά.

Για την προσπάθεια που κάνει η Βέροια, είπε: Έχουμε δύσκολο πρόγραμμα. Έχει έρθει ένας προπονητής που πιστεύω ότι είναι καλός για μας και δουλεύουμε πολύ σκληρά για να σωθούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.