Header Ads

Header ADS

Rodrigues: "Να συνεχίσουμε έτσι"

Οι δηλώσεις των νικητών των μηνιαίων διαγωνισμών του Οκτωβρίου, Garry Rodrigues και Παναγιώτη Γλύκου
Οι νικητές των μηνιαίων διαγωνισμών του Οκτωβρίου, Garry Rodrigues και Παναγιώτης Γλύκος, παρέλαβαν τα έπαθλά τους και μίλησαν στους εκπροσώπους του τύπου. Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις τους...

Ο Garry Rodrigues, που έχει σήμερα τα γενέθλιά του, μίλησε για τα τέρματά του σε Ηρακλή και Φιορεντίνα και είπε την άποψή του για το πως θα έρθει η νίκη στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο...

Για το γκολ που του χάρισε το βραβείο: «Το συγκεκριμένο γκολ μπήκε νωρίς, δεν είχα προλάβει να σκεφτώ πολλά. Ήταν ένα γκολ που μας έδωσε την νίκη. Δεν ξέρω τι να πω για το τι έφταιξε. Δεν ήταν ένα καλό διάστημα για εμάς, αλλά ελπίζουμε να το βελτιώσουμε στη συνέχεια.»

Για την νίκη στην Ιταλία και πόσο αυτή επηρεάζει την ομάδα: «Είναι πολύ σημαντικό να κερδίζεις μια μεγάλη ομάδα, πάντα βοηθάει ψυχολογικά. Δε με ενδιαφέρει να είναι η Φιορεντίνα ή άλλος αντίπαλος, αυτό που έχει σημασία και είναι το κλειδί, είναι να συνεχίσουμε έτσι, ανεξαρτήτως αντιπάλου.»

Για το πως θα κερδίσει ο ΠΑΟΚ τον Ατρόμητο: «Με γκολ.»

Για τα γενέθλια του: «Αυτό που εύχομαι είναι το 2017 είναι να κερδίσουμε κάτι με τον ΠΑΟΚ και να μπορέσουμε να το γιορτάσουμε όλοι μαζί με την οικογένεια του συλλόγου.»

Για το γκολ στην Φλωρεντία που ήταν το πρώτο του μακριά από την Τούμπα: «Το συνειδητοποίησα κι εγώ, αλλά δεν έχω εξήγηση. Ίσως στην Τούμπα είναι πιο ξεχωριστά.»

Από την μεριά του ο Παναγιώτης Γλύκος μίλησε για το καινούργιο συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, την βράβευσή του αλλά και το παιχνίδι της Δευτέρας...

Για το νέο του συμβόλαιο: «Είναι κάτι πολύ σημαντικό ότι θα παραμείνω στον ΠΑΟΚ μέχρι το 2019. Το νέο μου συμβόλαιο δείχνει ότι με εμπιστεύεται η ομάδα, ο κ. Σαββίδης, οι συμπαίκτες μου, ο προπονητής. Μου έδωσαν την ευκαιρία να αποδείξω ότι δεν είμαι τυχαία όλα αυτά τα χρόνια στην ομάδα. Θέλω να δικαιώσω με την απόδοση μου όσους με στηρίζουν.»

Για το βραβείο: «Είναι ένα βραβείο, που θα μπορούσε να το έχει ένας άλλος παίκτες. Κρίνει την ατομική απόδοση του καθενός. Είναι κάτι θετικό, βρέθηκα να είμαι εγώ αυτή τη στιγμή. Στη συνέχεια, μπορεί να είναι για κάποιον άλλο αυτό το βραβείο.»

Για τον ανταγωνισμό: «Μπορεί να έχει παίξει ρόλο και αυτό. Είναι και θέμα αυτοπεποίθησης. Νιώθω καλά από την αρχή της χρονιάς. Μου δείχνουν εμπιστοσύνη ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου και αυτό μου δίνει κίνητρο.»

Για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο: «Είναι ένα παιχνίδι όπως όλα τα άλλα. Τίποτα δεν είναι εύκολο στο πρωτάθλημα. Πρέπει να είμαστε σοβαροί για να πάρουμε την νίκη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.