Header Ads

Header ADS

Βράβευση Μάρτινς - Ιντέγε

Η βράβευση του Μάρτινς (MVP) και του Ιντέγε (Βest Goal) της 6ης αγωνιστικής της super league
Τα βραβεία των MVP και Best Goal της 6ης αγωνιστικής απονεμήθηκαν στον Αντρέ Μάρτινς και στον Μπράουν Ιντέγε αντίστοιχα, νικητές του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League Ελλάδα, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA.

Μετά την βράβευσή του ο Αντρέ Μάρτινς δήλωσε: «Πραγματικά είναι ένα κίνητρο για εμένα το βραβείο αυτό. Μου δίνει αυτοπεποίθηση. Με γεμίζει με αισιοδοξία. Μου δίνει δύναμη να συνεχίσω. Είναι ένα προσωπικό βραβείο. Αλλά πιο σημαντικά είναι τα βραβεία της ομάδας. Και θέλω η ομάδα να κερδίσει πολλά περισσότερα στο μέλλον.»

-Προσαρμόστηκες άμεσα στις απαιτήσεις του Ολυμπιακού. Πως το πέτυχες αυτό; «Όπως λένε, το ποδόσφαιρο είναι μία διεθνής γλώσσα. Το πιστεύω ακράδαντα αυτό. Όπου και αν πας, είναι το ίδιο. Σίγουρα, οι πρώτες ημέρες είναι λίγο διαφορετικές. Χρειάζεται προσαρμογή στις καινούργιες ιδέες. Όμως, οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου με έχουν βοηθήσει να προσαρμοστώ πολύ γρήγορα. Και έτσι νιώθω πως είμαι 100% μέσα στην ομάδα.»

-Θα ήθελες να αφιερώσεις το βραβείο; «Το αφιερώνω στην οικογένειά μου, στον κόσμο που με ψήφισε για να πάρω το βραβείο αυτό, φυσικά στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές γιατί χωρίς αυτούς δε θα τα είχα καταφέρει. Πάνω από όλα, όμως, το αφιερώνω στην οικογένειά μου που με στηρίζει πάντα.»

Μετά την βράβευσή του ο Μπράουν Ιντέγε είπε: «Ήθελα να ξεκινήσω έτσι, γιατί έχω δουλέψει σκληρά. Ήθελα να κερδίσω αυτό το βραβείο. Είμαι χαρούμενος που έχω αυτό το βραβείο μαζί μου και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλα.»

-Θέλεις να αφιερώσεις κάπου το βραβείο; «Θέλω πρώτα να το αφιερώσω στο Θεό και στους οπαδούς του Ολυμπιακού που με στηρίζουν. Επίσης το αφιερώνω στην οικογένειά μου. Σε όλους όσοι πιστεύουν σε εμένα και με υποστηρίζουν έως τώρα.»

-Στην Ελλάδα λέμε πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Τι πιστεύεις για την συνέχεια; «Έχω δουλέψει πολύ για το βραβείο αυτό. Θέλω να δουλέψω σκληρά και στη συνεχεία για να κατακτήσω περισσότερα βραβεία. Αφού ξεκίνησα καλά, θέλω να συνεχίσω τη χρονιά με τον ίδιο καλό τρόπο.»

-Είσαι κουρασμένος από τα ταξίδια με την Εθνική σου ομάδα; «Είναι φυσιολογικό. Αισθάνομαι καλά. Θέλω να συνέλθω όσο πιο γρήγορα γίνεται. Έρχονται πολύ σημαντικοί αγώνες. Έτσι προσπαθώ να ξεκουραστώ όσο πιο γρήγορα γίνεται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.