Header Ads

Header ADS

Željko Brkić: "Περιμένω την ευκαιρία μου"

Συνέντευξη του τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ, Željko Brkić
Ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Željko Brkić, με αφορμή την επικείμενη αναμέτρηση κόντρα στην Ξάνθη στο γήπεδο της Τούμπας για την 5η αγωνιστική της Super League, μίλησε στην κάμερα του Novasports, για τις πρώτες εντυπώσεις του από τον "δικέφαλο", τις προσωπικές και ομαδικές φιλοδοξίες του αλλά και τον συμπαίκτη του Παναγιώτη Γλύκο...

Για την απόφασή του να φορέσει την φανέλα του ΠΑΟΚ: «Γνώριζα για τον ΠΑΟΚ πριν έρθω εδώ. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος, στοχεύει ψηλά και αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που είχα στο μυαλό μου. Ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα και αυτό ήταν ένα μεγάλο κίνητρο για μένα.»

Για τον Γλύκο και το γεγονός ότι δεν αγωνίζεται: «Είναι φυσιολογικό. Ήρθα λίγο αργότερα στην προετοιμασία. Τώρα είμαι εδώ, δουλεύω σκληρά και σωστά και περιμένω την απόφαση του κ. Ίβιτς να μου δώσει την ευκαιρία να παίξω σε κάποιο παιχνίδι. Προς το παρόν ο Παναγιώτης παίζει πολύ στα παιχνίδια. Το σημαντικότερο είναι είτε παίζω, είτε όχι, η ομάδα να παίρνει καλά αποτελέσματα. Σίγουρα θέλω να παίζω, αλλά η ομάδα πρέπει να κερδίζει και να κυνηγάει την πρώτη θέση.»

Για τις πρώτες εντυπώσεις του στην Θεσσαλονίκη: «Είδα όλα όσα περίμενα να δω στον ΠΑΟΚ. Ήξερα ότι έρχομαι σε έναν σημαντικό σύλλογο και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Περιμένω την ευκαιρία μου να παίξω. Όλα είναι εξαιρετικά εδώ, το επίπεδο της οργάνωσης είναι υψηλό και όλα όσα μου έλεγαν για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, τα είδα στα παιχνίδια και ήταν εκπληκτικό. Με την στήριξή τους η ομάδα μπορεί να πετύχει τους στόχους της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.