Header Ads

Header ADS

ΠΑΟΚ: Η βράβευση των τριών

Μάτος, Περέιρα και Κουλούρης παρέλαβαν τα βραβεία τους στην Τούμπα
Τρεις νικητές, τέσσερα βραβεία. Οι Λέο Μάτος, Φακούντο Περέιρα και Ευθύμης Κουλούρης παρέλαβαν τα βραβεία τους το απόγευμα του Σαββάτου (24/09) στην Τούμπα και μίλησαν στους εκπροσώπους του τύπου που βρέθηκαν εκεί...

Ο Λέο Μάτος αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης του ΠΑΟΚ για τον Αύγουστο και αφού παρέλαβε τον τίτλο του MVP μίλησε στους εκπροσώπους του τύπου...

Για τις πρώτες εμπειρίες του από την ομάδα: «Είμαι εδώ αρκετό καιρό, κοντά στους τρεις μήνες. Όσον αφορά στο οργανωτικό κομμάτι, έχουμε ότι χρειαζόμαστε για να μπορέσουμε να είμαστε συγκεντρωμένοι και να παίζουμε ποδόσφαιρο. Έχουμε μία πάρα πολύ καλή ομάδα, με αρκετή ποιότητα και στόχος μας είναι το πρωτάθλημα. Σε όλες τις ομάδες που ήμουν, στόχος ήταν ο τίτλος και πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ αυτή τη χρονιά έχει όλες τις δυνατότητες για να πάρει το πρωτάθλημα.»

Για τα συμπεράσματά του μετά τις πρώτες μάχες σε Ελλάδα και Ευρώπη: «Οι πρώτες μου εντυπώσεις από το ελληνικό πρωτάθλημα, είναι ότι είναι ένα πρωτάθλημα με αρκετά καλές ομάδες. Αντιμετωπίσαμε την Τρίπολη, που είναι μία ομάδα δυνατή, με ένταση και πάλεψε πάρα πολύ. Όσο για τη δήλωση μου σχετικά με τον τελικό του Europa League, το βασίζω στο ότι παίξαμε κόντρα σε ομάδες όπως ο Άγιαξ και η Φιορεντίνα και δείξαμε ότι παίξαμε καλά. Όσο φαβορί είναι αυτές οι ομάδες να παίξουν στον τελικό, τόσο είμαστε κι εμείς.»

Για το βραβείο που παρέλαβε: «Το μόνο που με ενδιαφέρει, είναι να βοηθάω την ομάδα. Θέλω μέσα από τη δουλειά μου να δείξω ότι ευχαριστώ την ομάδα που μου έδωσε τη δυνατότητα να παίξω. Είναι ένα βραβείο ομαδικό. Αν δεν ήταν οι συμπαίκτες μου, δε θα ήμουν κι εγώ εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενος και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι άλλαξα πρωτάθλημα και χώρα και κατάφερα να προσαρμοστώ εύκολα. Στην αρχή είναι δύσκολο να προσαρμοστείς σε μία νέα πραγματικότητα και για αυτό το λόγο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου, που έκαναν τη μετάβαση αυτή πιο εύκολη. Από εκεί και πέρα, κοιτάμε τα επόμενα παιχνίδια.»

Από την μεριά του ο νικητής του διαγωνισμού Best Goal Αυγούστου, Φακούντο Περέιρα, αναφέρθηκε στις δηλώσεις του τόσο για την δική του παρουσία στον φετινό ΠΑΟΚ, όσο και για την ομάδα και τις δυνατότητές της...

Για το αν το γκολ ήταν μία από τις καλύτερες στιγμές του στον ΠΑΟΚ: «Σίγουρα ήταν μια πάρα πολύ καλή στιγμή. Δεν έχω αγωνιστεί πολύ οπότε σίγουρα ήταν από τις καλύτερες στιγμές.»

Για τον χρόνο συμμετοχής του: «Ικανοποιημένος δεν είμαι γιατί δεν έχω παίξει όσο θα ήθελα. Ωστόσο είναι αρχή χρονιάς ακόμα και έχω κάνει και μια κουβέντα με τον προπονητή. Έχω χρόνο να αποδείξω ότι αξίζω να αγωνίζομαι περισσότερο.»

Για την φετινή ομάδα σε σύγκριση με την περσινή: «Είναι πάρα πολύ νωρίς για συγκρίσεις. Σίγουρα η φετινή ομάδα φαίνεται πιο ποιοτική. Αλλά στο τέλος θα φανεί ποια ομάδα είναι καλύτερη ανάλογα με το τι θα έχει πετύχει.»

Για το αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να κατακτήσει κάποιον τίτλο: «Σίγουρα υπάρχει η δυνατότητα από άποψη ποιότητας, βάθους και προπονητή για να κατακτήσει η ομάδα φέτος έναν τίτλο. Από εμάς εξαρτάται να κάνουμε αυτά που πρέπει για να πάρουμε αυτό που αξίζουμε.»

Τέλος ο μεγάλος πρωταγωνιστής της αναμέτρησης κόντρα στον Αστέρα στην Τρίπολη, Ευθύμης Κουλούρης, αναδείχθηκε MVP της 4ης αγωνιστικής της Super League, ενώ το δεύτερο γκολ του ψηφίστηκε ως Best Goal, με τον νεαρό άσο να απαντάει μετά την παραλαβή των βραβείων σε μερικές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις...

Για την φετινή χρονιά και τον ρόλο του στην ομάδα: «Ήξερα ότι είμαι πολύ καλά, είχα κάνει και μία συζήτηση αρχικά με τον πρόεδρο και μετά με τον προπονητή και ήξερα ότι θα πάρω τις ευκαιρίες μου. Δεν είναι δική μου δουλειά να πω αν χρειάζεται φορ η ομάδα ή όχι. Κάνω την δουλειά μου και όταν πάρω τις ευκαιρίες μου θα είμαι έτοιμος.»

Για την συνεργασία του με τον προπονητή του: «Έχουμε συνεργαστεί με τον προπονητή και στη δεύτερη ομάδα. Τον ξέρω και με ξέρει και αυτό είναι σημαντικό για έναν παίκτη. Όπως είπα, γνωρίζει τις δυνατότητες μου και ξέρω κι εγώ τι ζητάει από μένα και από την ομάδα.»

Για τα όσα δήλωσε ο Μπίσεσβαρ: «Συμφωνώ μαζί του. Νομίζω ότι για μένα έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω, όταν μου δόθηκε η ευκαιρία έδωσα ότι καλύτερο είχα. Είμαι πολύ μικρός ακόμη, ξέρω ότι βρίσκομαι σε μία μεγάλη ομάδα, με μεγάλο roster και ποιοτικούς παίκτες. Θα συνεχίσω τη δουλειά που κάνω και από εκεί και πέρα, όσο χρόνο πάρω, τόσο καλύτερο θα είναι για μένα, για να δείξω τις δυνατότητες μου.»

Για το τι του είπε ο Ίβιτς μετά το παιχνίδι στην Τρίπολη: «Μετά το ματς μου έδωσε πολλά συγχαρητήρια. Δεν είχαμε κάποια μεγάλη συζήτηση, γιατί ξέρει τι μπορώ να κάνω και ξέρω και εγώ τι ζητάει από μένα. Νομίζω ήταν ένα παιχνίδι όπως όλα τα άλλα, αγωνίστηκα 90 λεπτά, έκανα αυτό που έπρεπε και από εκεί και πέρα βλέπουμε τα επόμενα ματς, ξεκινώντας από το αυριανό. Δεν πρέπει να μείνουμε σε αυτό, έχουμε μία μεγάλη σεζόν.»

Για τα τέρματά του στην Τρίπολη: «Το δεύτερο γκολ ήταν εντυπωσιακό, αλλά και το πρώτο είχε μία δυσκολία γιατί το σώμα μου δεν ήταν στη φορά της μπάλας. Νομίζω κάθε γκολ είναι σημαντικό για τον επιθετικό και όταν μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα είναι πολύ σημαντικό για την ψυχολογία μας. Και τα δύο γκολ ήταν σημαντικά για μένα, δε θα κρατήσω κάποιο ως καλύτερο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.