Header Ads

Header ADS

Ανακοίνωσε Martin Tonso ο Ατρόμητος

Την απόκτηση του Αργεντινού ποδοσφαιριστή Martin Tonso ανακοίνωσε ο Ατρόμητος
Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη της συνεργασίας της με τον Αργεντινό ποδοσφαιριστή Μάρτιν Τόνσο (Martin Tonso). Ο παίκτης ολοκλήρωσε σήμερα τον κύκλο των ιατρικών και εργομετρικών εξετάσεων με απόλυτη επιτυχία και αμέσως μετά βρέθηκε στα γραφεία της ομάδας του Περιστερίου για να υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας 1+1 έτους παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου. Ο Μάρτιν Τόνσο, αρέσκεται να παίζει ως επιτελικό χαφ, έχει την ευχέρεια όμως χρησιμοποιώντας εξίσου και «τα δύο πόδια» να χρησιμοποιείται τόσο ως αριστερό όσο και δεξί εξτρέμ. Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της καινούριας του ομάδας (atromitosfc.gr) δήλωσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω από σήμερα στον Ατρόμητο. Βρήκα ένα περιβάλλον άκρως επαγγελματικό που κάθε ποδοσφαιριστής επιθυμεί να αγωνίζεται. Υπήρχαν και άλλες επιλογές από το εξωτερικό αλλά και την Ελλάδα πέρσι και φέτος. Ο Ατρόμητος είναι για εμένα η καλύτερη επιλογή και το πιστεύω ανεπιφύλακτα γιατί με κέρδισε η προσέγγιση της διοίκησης και του τεχνικού διευθυντή. Επιπλέον μίλησα με τον παλιό μου συμπαίκτη Νάτσο Σκόκο αλλά και τον Χερόνιμο Μπαράλες οι οποίοι μου είπαν τα καλύτερα για τον Ατρόμητο και μου συνέστησαν να έρθω. Ο Ατρόμητος αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, κάτι που ήταν σημαντικό στην επιλογή μου. Ήρθα να βοηθήσω των ομάδα και τους συμπαίκτες μου για να υλοποιήσουμε τους στόχους της διοίκησης και του προπονητή. Προσωπικός μου στόχος είναι να οδηγήσω τον Ατρόμητο όσο πιο ψηλά γίνεται και στην έξοδό του στην Ευρώπη.»

Ο Μάρτιν Τόνσο από τον περασμένο Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο αγωνίστηκε στην Χιλή με την Κόλο Κόλο (Colo Colo) και είχε 17 συμμετοχές με 4 γκολ και 2 ασίστ. Στο πρώτο εξάμηνο της σεζόν 2015-16 έκανε με την Νιούελς 20 συμμετοχές με 2 γκολ & 4 ασίστ. Γεννημένος στις 19 Οκτωβρίου 1989 έκανε καριέρα στην πατρίδα του για μια πενταετία με την Νιούελς Ολντ Μπόις (Newell's Old Boys). Στέφθηκε μαζί της πρωταθλητής Αργεντινής και αγωνίστηκε στο Κόπα Λιμπερταδόρες, κάτι που έκανε φέτος και με την Κόλο Κόλο. Θα φορέσει την φανέλα με το νούμερο «10». Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου γνωρίστηκε με τον προπονητή Τραϊανό Δέλλα, ο οποίος του ευχήθηκε καλή επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.