Header Ads

Header ADS

Ο Μπράνα Ίλιτς στον Άρη

Την απόκτηση του Σέρβου ποδοσφαιριστή Μπράνα Ίλιτς ανακοίνωσε ο Άρης
Η ΠΑΕ Άρης δημοσιοποίησε σήμερα την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Μπράνα Ίλιτς. Ο διεθνής Σέρβος επιθετικός βρέθηκε σήμερα το απόγευμα στα γραφεία και, μετά την συνάντηση που είχε με τον Σίμο Ορφανίδη, υπέγραψε συμβόλαιο 2+1 χρόνια.

Ο Ίλιτς γεννήθηκε στις 16/02/1985 στο Ζέμουν Βελιγραδίου, όπου έκανε και τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα. Το 2007 μετακόμισε στην Ραντ Βελιγραδίου, με την οποία τη διετία 2007-2009 είχε 59 συμμετοχές και 16 γκολ, ενώ την επόμενη σεζόν φόρεσε την φανέλα της Παρτιζάν (33 συμμετοχές και 5 γκολ).

Ακολούθησαν η Βοϊβοντίνα (2010-11) έχοντας 35 συμμετοχές και 13 γκολ και η Ακτόμπε του Καζακστάν (10 συμμετοχές και 3 γκολ). Στον ΠΑΣ Γιάννινα αγωνίστηκε από το 2012 μέχρι και την περασμένη αγωνιστική περίοδο, καταγράφοντας συνολικά 138 συμμετοχές και 28 γκολ. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας δήλωσε:

«Είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Άρη. Έρχομαι σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, που ξέρω ότι έχει απίστευτους φιλάθλους, οι οποίοι αγαπάνε παθολογικά την ομάδα. Με έπεισε το πρότζεκτ του κ. Καρυπίδη, ο οποίος έχει όραμα για τον Άρη. Ήρθα για να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, ούτως ώστε ο Άρης να επιστρέψει στην Super league και να πρωταγωνιστήσει. Επίσης είμαι χαρούμενος που θα συνεργαστώ με τον κ. Αναστόπουλο και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε μια πολύ καλή χρονιά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.