Header Ads

Header ADS

Ο Μακρίδης 9η μεταγραφή του ΟΦΗ

Ο Στέλιος Μακρίδης αποτελεί την 9η φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ
Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε σήμερα (21/07) την απόκτηση του 25χρονου αριστερού χαφ - εξτρέμ Στέλιου Μακρίδη, ο οποίος την περασμένη αγωνιστική περίοδο, αγωνίστηκε με την φανέλα της Κέρκυρας στην Football league (16 συμμετοχές). Ο Στέλιος Μακρίδης είναι η 9η φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ, μετά τους Όστοιτς, Μιλοσάβλιεφ, Μασάδο, Βαλλιάνο, Δάφκο, Κομεσίδη, Μάνο, Ογκμποε.

"Όνειρό μου να παίξω σε μία μεγάλη ομάδα"

Ο Στέλιος Μακρίδης δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ (ofi1925.gr): «ήταν πάντα όνειρο μου να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα, όπως ο ΟΦΗ. Ηρθα για να βοθήσω τον ΟΦΗ να πετύχει την άνοδο στην Super League, αλλά και μέσα απο αυτό να βοηθηθώ και εγώ, γιατί θέλω να έχω την ευκαιρία να βρεθώ και εγώ στην μεγάλη κατηγορία.»

Ο Στέλιος Μακρίδης γεννήθηκε στις 09/09/1991 στην Αθήνα. Έχει αγωνιστεί σε Ηλιούπολη, Εθνικό Αστέρα, Σούρμενα, Φωστήρα (Β' Εθνική), Κέρκυρα (Σούπερ Λίγκ και Β' Εθνική). Με την Κέρκυρα πανηγύρισε φέτος την άνοδο στην Super League και έκανε 16 παιχνίδια στο πρωτάθλημα και 4 στο κύπελλο Ελλάδος.

Όστοϊτς διετίας

Παίκτης του ΟΦΗ είναι και επίσημα για τα επόμενα δυο χρόνια ο 31χρονος κεντρικός αμυντικός Μπράνκο Όστοιτς. Ο Όστοιτς συνοδευόμενος απο τον μάνατζερ του, υπέγραψε την Τετάρτη (20/07) το πρωί το συμβόλαιο του με την Κρητική ομάδα και εντάχθηκε και επίσημα στο roster του ΟΦΗ για την Football league. Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Οστοιτς ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ (ofi1925.gr):

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε ένα μεγάλο κλαμπ, όπως είναι ο ΟΦΗ. Είναι μια μεγάλη ομάδα, με μεγάλη ιστορία, έχω παίξει αντίπαλος και ξέρω που έχω έρθει. Είναι ομάδα με δυναμική και φανταστικούς φιλάθλους. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο, είναι εκπληκτική. Επίσης διαπίστωσα ότι η ομάδα διαθέτει ένα εκπληκτικό αθλητικό κέντρο.»

Για την υπόσχεση που δίνει στους φιλάθλους του ΟΦΗ: «θα δώσω το 100% μέσα στο γήπεδο. Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια, αλλά όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι δίνω ότι έχω και δεν έχω μέσα στο γήπεδο. Αυτό θα κάνω και στον ΟΦΗ, για να τον βοηθήσω να επιστρέψει στην Super League.»

Ο Όστοιτς γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου 1984 στην Βοσνία Ερζεγοβίνη, αλλά μεγάλωσε στην Σερβία. Έχει αγωνιστεί σε αρκετές ομάδες της Σερβίας και έχει καταγράψει 63 συμμετοχές στην πρώτη κατηγορία. Τα τελευταία τρία χρόνια αγωνίστηκε στην Βέροια, με την οποία έκανε 58 συμμετοχές στην Super League και 7 στο Κύπελλο Ελλάδος. Αγωνίζεται ως κεντρικός αμυντικός, ενώ μπορεί να παίξει και ως αμυντικός μέσος. Έχει ύψος 1μ87.

Παρελθόν ο Άρης Βλάχος

Ένας ακόμη παίκτης απο το περσινό roster του ΟΦΗ δεν συνεχίζει στην ομάδα που χτίζεται για την Football league. Ο λόγος για τον 22χρονο γκολκίπερ Άρη Βλάχο. Με ανακοίνωσή του ο ΟΦΗ του εύχεται να έχει υγεία και ότι καλύτερο στην καριέρα του. O OΦΗ θα συνεχίσει με τερματοφύλακες τους Δάφκο, Δεμιτζάκη, Κασμερίδη και πιθανότατα θα αποκτηθεί ένας νεαρός γκολκίπερ, ως τέταρτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.