Header Ads

Header ADS

Ντίας: "Να δώσω όσα περισσότερα μπορώ"

Ντίας: "Να δώσω όσα περισσότερα μπορώ"
Το νέο (και τέταρτο στην τρέχουσα περίοδο) μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ, Χουάν Μάνουελ Ντίας, δήλωσε μετά την υπογραφή του συμβολαίου του:

«Είμαι υπερήφανος που ήρθα στην ΑΕΚ και θα αγωνιστώ σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ. Έχω μείνει έκπληκτος από όσα έχω δει μέχρι τώρα από την καινούργια μου ομάδα. Ολοκληρώνω ένα όνειρό μου να παίξω ποδόσφαιρο στην Ευρώπη και ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δόθηκε.

Από εδώ και πέρα αυτό που θέλω είναι να προσαρμοστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για να βοηθήσω την ομάδα μου να εκπληρώσει τους στόχους της. Θέλω να δώσω όσα περισσότερα μπορώ και να συμβάλλω στις αγωνιστικές επιτυχίες της νέας μου ομάδας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.