Header Ads

Header ADS

Κιβρακίδης: "Εδώ είναι η οικογένεια μου"

Κιβρακίδης: "Εδώ είναι η οικογένεια μου"
Ποδοσφαιριστής του Ατρομήτου θα παραμείνει ο Κυριάκος Κιβρακίδης μέχρι τον Ιούνιο του 2019. Ο 24χρονος ποδοσφαιριστής βρέθηκε στα γραφεία του συλλόγου του Περιστερίου και υπέγραψε την επέκταση του ισχύοντος συμβολαίου (έληγε τον Ιούνιο του 2017) για δύο ακόμη χρόνια, παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου. Αμέσως μετά από τις σχετικές υπογραφές ο δεξιός οπισθοφύλακας μίλησε στο atromitosfc.gr:

«Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που συνεχίζω την καριέρα μου στον Ατρόμητο. Εδώ είναι η οικογένεια μου. Εδώ έκανα τα πρώτα ποδοσφαιρικά βήματα μου και είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ευρώπη. Είναι μια ομάδα που ικανοποιεί τις φιλοδοξίες μου και θα συνεχίσω να δίνω το 100% για την επίτευξη των στόχων της. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους, αλλά και τους φιλάθλους για την αγάπη που μου πρόσφεραν απλόχερα από την πρώτη στιγμή. Η υπόσχεση που τους δίνω είναι ότι θα συνεχίσω να ματώνω και να τιμώ τη φανέλα του Ατρόμητου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.