Header Ads

Header ADS

Στον Ατρόμητο ο Σπύρος Γκουγκούδης

Στον Ατρόμητο ο Σπύρος Γκουγκούδης
Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη της συνεργασίας της με τον Σπύρο Γκουγκούδη ο οποίος βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της ομάδας του Περιστερίου και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου. Ο Γκουγκούδης πέρασε επιτυχώς από το "σκανάρισμα" του τεχνικού επιτελείου καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου 2015-16 με την προοπτική μιας αξιόπιστης λύσης στην δεξιά πλευρά του γηπέδου τόσο ως αμυντικός όσο και ως μέσος.

«Πράγματι είναι μια μεγάλη στιγμή δικαίωσης για εμένα» δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της νέας του ομάδας (atromitosfc.gr) αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου και συνέχισε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γιατί κάνω την πρώτη μου μετεγγραφή στη Super League, ειδικά γιατί έρχομαι στον Ατρόμητο. Η νέα μου ομάδα είναι μια από τις καλύτερες στη μεγάλη κατηγορία και αποτελεί τιμή για όποιον ποδοσφαιριστή φορά την φανέλα της.

Εύχομαι να επιστρέψει σύντομα εκεί που της αξίζει και να πετύχει πάλι την έξοδό της στην Ευρώπη ενώ παράλληλα θα διεκδικήσουμε ότι το καλύτερο στο Κύπελλο Ελλάδας. Δικός μου στόχος είναι να καθιερωθώ και να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου έδειξαν οι άνθρωποι και η τεχνική ηγεσία του Ατρόμητου. Θα κάνω τα πάντα για να τους δικαιώσω. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση της Αναγέννησης Καρδίτσας στην οποία έπαιξα 3,5 χρόνια και τον προπονητή της Σάκη Θεοδοσιάδη για την βοήθεια και την στήριξη που μου πρόσφεραν.»

Ο Σπύρος Γκουγκούδης που έχει γεννηθεί στην Καρδίτσα πραγματοποίησε πέρσι μια "γεμάτη" σεζόν, αρχικά στον Ολυμπιακό Βόλου κι έπειτα, λόγω της αποχώρησης της Βολιώτικης ομάδας από το πρωτάθλημα της Football League, επέστρεψε στην Αναγέννηση. Στο Ατρόμητο θα φορέσει τη φανέλα με το νούμερο "31".

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.