Header Ads

Header ADS

Κοτσόλης: "Να υπερβάλλουμε εαυτούς"

Κοτσόλης: "Να υπερβάλλουμε εαυτούς"
Αμέσως μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Παναθηναϊκό ο Στέφανος Κοτσόλης έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας των "πρασίνων". Εκεί όπου στάθηκε στην εμπιστοσύνη του Ζιλμπέρτο Σίλβα και του Αντρέα Στραματσόνι στο πρόσωπό του, ενώ ξεκαθάρισε πως άπαντες στην ομάδα οφείλουν να διορθώσουν τα λάθη που έγιναν και να την επαναφέρουν σε τροχιά διακρίσεων.

«Θα μου ήταν δύσκολο να αποχωριστώ την οικογένειά μου, τόσο στην ποδοσφαιρική όσο και στην προσωπική μου ζωή. Καταλυτικό ρόλο στην απόφασή μου να παραμείνω στον Παναθηναϊκό έπαιξε η επιθυμία του προπονητή και κυρίως του Ζιλμπέρτο Σίλβα, μιας τεράστιας ποδοσφαιρικής προσωπικότητας, που αποτελεί πρότυπο για εμένα τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Αναμφισβήτητα υπάρχουν κακώς κείμενα στην ομάδα μας που οδήγησαν στην κακή περυσινή χρονιά. Οπότε, είναι υποχρέωση όλων όσοι απαρτίζουμε φέτος την ομάδα να υπερβάλλουμε εαυτούς ώστε να επιστρέψει ο Παναθηναϊκός στην θέση που του αρμόζει, αρχής γενομένης από τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.