Header Ads

Header ADS

Diguiny: "Βήμα στην καριέρα μου ο Ατρόμητος"

Diguiny: "Βήμα στην καριέρα μου ο Ατρόμητος"
Διαβάστε τις πρώτες δηλώσεις του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του Ατρομήτου, Nicolas Diguiny, στην επίσημη ιστοσελίδα της καινούριας του ομάδας (atromitosfc.gr):

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί ο Ατρόμητος αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα στην καριέρα μου. Έρχομαι σε μια ομάδα που ξεχωρίζει τα τελευταία χρόνια στο Ελληνικό πρωτάθλημα, που την διακρίνει η επιμονή να διεκδικεί στόχους και αυτό είναι κάτι που με ικανοποιεί και με καλύπτει. Γνωρίζω ότι ο Ατρόμητος είναι ένα σωματείο με ποιότητα και με ένα τρόπο λειτουργίας που θα ζήλευαν πολλές ομάδες.

Δίνει τα εχέγγυα σε κάθε ποδοσφαιριστή να δουλέψει απερίσπαστος και να προσηλωθεί στην δουλειά του. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν από την πρώτη στιγμή. Ήταν κι ένας σημαντικός λόγος που επέλεξα τον Ατρόμητο έχοντας δεχθεί ήδη και άλλες προτάσεις. Αυτό που υπόσχομαι στους φιλάθλους της νέας μου ομάδας είναι ότι θα κάνω το καλύτερο δυνατό για τον Ατρόμητο και θα δίνω παραπάνω από το 100% σε κάθε παιχνίδι!»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.