Header Ads

Header ADS

Αυστραλία - Ελλάδα: Η συνέντευξη τύπου

Αυστραλία - Ελλάδα: Η συνέντευξη τύπου
Ο ομοσπονδιακός προπονητής Μίκαελ Σκίμπε και ο Ανδρέας Σάμαρης συμμετείχαν στην επίσημη συνέντευξη τύπου στο Σίδνεϊ, κοινή με τον ομοσπονδιακό προπονητή των Socceroos Ανγκε Ποστέκογλου, για το πρώτο από τα δύο φιλικά που θα δώσει η Εθνική Άνδρών με την Αυστραλία.

Ο Μίκαελ Σκίμπε είπε ότι είναι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται στην Αυστραλία και προσέθεσε: «Το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλος ελληνικός πληθυσμός στη χώρα είναι μια ενδιαφέρουσα εμπειρία για μας. Ξέρουμε ότι η αντίπαλός μας είναι καλή ομάδα, είχαν ένα πολύ καλό παιχνίδι πριν λίγες ημέρες εναντίον της Αγγλίας και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια».

Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός αναφέρθηκε στη μέχρι σήμερα δουλειά του στην Ελλάδα: «αυτό που με ενδιέφερε ήταν να δω πως λειτουργεί η ομάδα ως σήμερα και να δοκιμάσω πολλούς παίκτες. Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος γιατί έχω πολλούς καλούς παίκτες στην ομάδα εν όψει των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου τον Σεπτέμβριο».

Όταν ρωτήθηκε για την απουσία βασικών παικτών και κατά πόσο αποτελεί πρόβλημα για την ομάδα απάντησε: «το γεγονός αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσω άλλους παίκτες. Έχουμε 22 πολύ καλούς παίκτες μαζί μας εδώ στην Αυστραλία».

Ο Ανδρέας Σάμαρης εκ μέρους όλων των διεθνών ευχαρίστησε τους ομογενείς που υποδέχθηκαν την ομάδα στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ και εξέφρασε την χαρά του που θα αγωνιστεί μπροστά σε ελληνικό κοινό. Ο διεθνής παίκτης λίγο πριν είχε συναντηθεί με τον παλιό προπονητή του, Ποστέκογλου, για τον οποίον είπε: «Μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω πολλά παιχνίδια συνεχόμενα. Έτσι μου έδωσε αυτοπεποίθηση και άρχισα να καταλαβαίνω πως είναι το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Ήταν πολύ θερμός με τους παίκτες. Με βοήθησε να καταλάβω πολλά, ενώ ήμουν νέος και να φτάσω εδώ που είμαι σήμερα».

Ο Ανδρέας Σάμαρης αναφέρθηκε επίσης στον Απόστολο Γιάννου: «Έπαιξα μαζί του στην Εθνική Νέων. Μου αρέσει πολύ ως παίκτης. Είναι δυνατός, ψηλός και γρήγορος. Πιστεύω ότι ήταν από τους καλύτερους επιθετικούς στην Ελλάδα και τώρα στην Κίνα. Είναι καλός μου φίλος και μιλάμε κάποιες φορές στο τηλέφωνο, πιστεύω ότι αξίζει να παίζει στην Εθνική Αυστραλίας και του εύχομαι να παίξει και στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.