Header Ads

Header ADS

Αστέρας: Θωρακίζει την άμυνα με Sonhy Sefil

Αστέρας: Θωρακίζει την άμυνα με Sonhy Sefil
Ο Αστέρας δημοσιοποίησε την μεταγραφή του Sonhy Sefil (Σονί Σεφί). Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα της Τρίπολης έως τον Ιούνιο του 2020. Ο Sonhy Sefil γεννήθηκε στις 16 Ιουνίου 1994 στη Lyon και σε πολύ μικρή ηλικία έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στις ακαδημίες της Sedan, ενώ στη συνέχεια φόρεσε για τρία χρόνια τη φανέλα της AJ Auxerre. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον Αστέρα, ο Sonhy Sefil επέλεξε το νούμερο 4 για την φανέλα του.

Οι πρώτες δηλώσεις: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Ανήμερα των γενεθλίων μου υπέγραψα συμβόλαιο με τον Αστέρα, μια ομάδα την οποία θέλω να βοηθήσω πολύ για να πετύχει τους στόχους που έχει σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Έχω μάθει αρκετά πράγματα για τον σύλλογο τις τελευταίες μέρες και είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Έχω κίνητρα, θέλω να αποδείξω την αξία μου και είμαι αισιόδοξος για την σεζόν που αρχίζει σε λίγες μέρες.»


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.