Header Ads

Header ADS

ΑΕΚ: Βασίλης Μπάρκας τριετίας (video)

Βίντεο με τις πρώτες δηλώσεις του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του "δικεφάλου"
Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση του τερματοφύλακα Βασίλη Μπάρκα, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας τριών ετών. Ο Μπάρκας είναι γεννημένος στις 30 Μαΐου του 1994 και έχει περάσει όλη την καριέρα στον Ατρόμητο, ξεκινώντας από 11 ετών στα τμήματα υποδομής.

Έγινε επαγγελματίας τον Ιανουάριο του 2013 και έκανε ντεμπούτο στην Super League πέρσι τον Μάιο. Ακολούθησε η σεζόν 2015-16 με συνολικά 20 συμμετοχές σε Πρωτάθλημα και Κύπελλο. Έχει αγωνιστεί στις "μικρές" εθνικές, ενώ συμμετείχε και στο πρόσφατο ταξίδι της Εθνικής Ανδρών στην Αυστραλία. Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ έκανε στο aekfc.gr o Βασίλης Μπάρκας αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το βήμα αυτό που έκανα στην καριέρα μου» είπε ο 22χρονος τερματοφύλακας. «Έχω περάσει τη μισή μου ζωή στον Ατρόμητο και θα είναι δύσκολο να αλλάξω περιβάλλον και χρώματα, αλλά είναι πολύ σημαντικό ότι έρχομαι σε έναν μεγάλο σύλλογο. Η ΑΕΚ έχει πάντα υψηλούς στόχους. Ο πρώτος αυτή τη στιγμή είναι να μπούμε στους ομίλους του Europa League και από εκεί και μετά πιστεύω ότι πρέπει να είναι άμεσα η κατάκτηση του τίτλου.

Δε νομίζω ότι είναι κάτι ακατόρθωτο. Σήμερα συνειδητοποίησα ότι το τελευταίο γκολ της καριέρας μου στον Ατρόμητο ήταν αυτό του Τζεμπούρ στον ημιτελικό με την ΑΕΚ. Και τώρα ανήκω στην τότε αντίπαλό μου. Έγιναν πολλά πράγματα σε μικρό χρονικό διάστημα, από το ντεμπούτο μου μέχρι τη μεταγραφή μου, και χαίρομαι για την εξέλιξη της έως τώρα καριέρας μου.»


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.