Header Ads

Header ADS

Μιλιβόγεβιτς: "Ιδιαίτερη συγκυρία για μένα"

Ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς εκφράζει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ Ολυμπιακός (olympiacos.org) την ανυπομονησία του για το αυριανό φιλικό των "ερυθρολεύκων" με τον Ερυθρό Αστέρα:

«Πρόκειται για μία ιδιαίτερη συγκυρία για εμένα. Αγαπώ τον Ερυθρό Αστέρα, όπως αγαπώ και τον Ολυμπιακό! Έχω τονίσει πολλές φορές πως το κόκκινο και το λευκό είναι τα χρώματά μου και το γεγονός ότι θα παίξω με τον Ολυμπιακό στο "Μαρακανά" με κάνει διπλά χαρούμενο! Δεν ξεχνώ όσα μου πρόσφερε ο Ερυθρός Αστέρας, ενώ είναι ευγνώμων για όσα μου προσφέρει τώρα ο Ολυμπιακός.

Το να βρεθώ στην Σερβία, στο Βελιγράδι, έστω και για μία ημέρα, για αυτό το σπουδαίο ματς, με γεμίζει συναισθήματα. Ο Ολυμπιακός και ο Ερυθρός Αστέρας είναι δύο ομάδες, οι οποίες συνδέονται με δυνατή φιλία, είμαστε αδέρφια. Ανυπομονώ να παίξω αυτό το φιλικό, μπροστά σε φιλάθλους του Ολυμπιακού, αλλά και του Ερυθρού Αστέρα. Θα είναι ένα φανταστικό παιχνίδι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.