Header Ads

Header ADS

Ερνάνι: "Να πετύχω και άλλα γκολ"

Πολυτιμότερος ποδοσφαιριστής της 27ης αγωνιστικής, μετά την παρουσία του στο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης, αναδείχθηκε ο Ερνάνι. Το μεσημέρι της Παρασκευής παρέλαβε το βραβείο του από τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σάββα Θεοδωρίδη και δήλωσε χαρούμενος και έτοιμος για νέες προκλήσεις:

«Για εμένα είναι ένα πολύ σημαντικό βραβείο. Είναι ένα βραβείο που αρχικώς ανήκει στην ομάδα. Γιατί χωρίς την βοήθεια από τους συμπαίκτες μου δε θα είχα καταφέρει τίποτα. Είναι ένα παιχνίδι που παίζεται με έντεκα παίκτες. Ευχαριστώ πάρα πολύ την ομάδα μου και της το αφιερώνω.»

-Ο Θεοδωρίδης ανέφερε ότι έως τώρα έχουμε δει ένα μικρό ποσοστό των δυνατοτήτων σου. Τι έχεις να πεις; «Συμφωνώ. Πιστεύω ότι έχω πολλά περισσότερα να δώσω. Αυτή την στιγμή έχω αυτοπεποίθηση και δουλεύω καλά. Πιστεύω πως από αγώνα σε αγώνα θα δίνω περισσότερα.»


-Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για το υπόλοιπο της περιόδου; «Θέλω να πετύχω και άλλα γκολ.»

-Και τα όνειρά σου για την συνέχεια; «Να συνεχίσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε ότι έρχεται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.