Header Ads

Header ADS

Τσουκαλάς: "Να αγωνιστώ στην Bundesliga"

«Μου αρέσει στα Γιάννενα. Περνάω πολύ καλά στον ΠΑΣ αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Στην ομάδα τα τελευταία χρόνια υπάρχει και προοπτική και κίνητρο» τονίζει σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα της Super League o Σταύρος Τσουκαλάς. Ο μέσος του ΠΑΣ Γιάννινα θεωρεί την πρώτη του χρονιά στην ομάδα ως την «αφετηρία της πραγματικά επιτυχημένης πορείας του ΠΑΣ όλες αυτές τις σεζόν» ενώ αναφέρει πως αν δεν είχε ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο μπορεί να ήταν… «πράκτορας του FBI». Αναλυτικά η συνέντευξη:

Ερώτηση από τον Παντελή Δέλτσο
Θα ήθελες να παραμείνεις στην ομάδα και την επόμενη σεζόν; Ναι, σίγουρα. Μου αρέσει στα Γιάννενα. Περνάω πολύ καλά στον ΠΑΣ αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Στην ομάδα τα τελευταία χρόνια υπάρχει και προοπτική και κίνητρο. Άλλωστε έχω συμβόλαιο για έναν ακόμα χρόνο.

Ερώτηση από τον Πέτρο Παππά
Διανύεις τον 4ο χρόνο σου στην ομάδα. Ποια χρονιά θεωρείς ότι είχατε την καλύτερη ομάδα; Δύσκολη ερώτηση είναι αυτή. Αλλά θα τολμήσω να πω η πρώτη, χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν. Το λέω απλά γιατί θεωρώ τη συγκεκριμένη χρονιά αφετηρία της πραγματικά επιτυχημένης πορείας του ΠΑΣ όλες αυτές τις σεζόν. Έκτοτε η ομάδα είναι διαρκώς σε υψηλό επίπεδο και δείχνει χαρακτήρα.

Ερώτηση από τον Βασίλη Τσακιρίδη
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη στιγμή στην ποδοσφαιρική σου καριέρα; Η καλύτερη στιγμή της μέχρι σήμερα καριέρας μου θα έλεγα πως είναι η συμμετοχή μου με τον ΠΑΟΚ στους 32 του UEFA και πιο συγκεκριμένα το παιχνίδι κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Από την άλλη, αν και θα ήθελα να την ξεχάσω, η χειρότερη στιγμή μου είναι ένα παιχνίδι εδώ στα Γιάννενα με τον Λεβαδειακό. Είχαμε χάσει 0-4 και πιστέψτε με παρακαλούσα να σταματήσει το παιχνίδι.

Ποιο θεωρείς το πιο δυνατό σου σημείο και σε ποιο πιστεύεις ότι χρειάζεσαι βελτίωση; Για τη θέση μου σημαντική θεωρώ την αερόβια ικανότητα μου. Αυτό είναι πιστεύω το πλεονέκτημα που έχω, η δυνατότητα μου να κινούμαι διαρκώς από τη μια περιοχή στην άλλη. Θα ήθελα πάντως να βελτιώσω τα τελειώματα μου και να μπορώ να δίνω πιο εύκολα γκολ στην ομάδα μου.

Πως κρίνεις την φετινή σας πορεία; Εκπληρώσατε τους στόχους που είχατε θέσει στην αρχή της σεζόν; Είναι νωρίς ακόμα να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Παρόλα αυτά θα τολμήσω να πω πως ναι. Όπως επανειλημμένα έχει τονίσει και ο προπονητής μας, στόχος μας είναι να πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. Αυτό βλέπω να γίνεται και φέτος. Παραμένουμε ανταγωνιστικοί και τερματίζουμε ψηλά στη βαθμολογία.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σου όνειρο; Όνειρο μου είναι να αγωνιστώ κάποια στιγμή στην Bundesliga.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα στο εξωτερικό και ποιος ο αγαπημένος σου ποδοσφαιριστής; Αγαπημένη μου ομάδα είναι η Bayern και αγαπημένος ποδοσφαιριστής ο Zinedine Zidane.

Πριν από λίγους μήνες έγινες «χαζομπαμπάς». Τι ευχή θα ήθελες να δώσεις στην κόρη σου; Για την κόρη μου το μόνο που εύχομαι είναι να έχει πάντα την υγεία της. Όλα τα άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Όλα τα άλλα θα τα βρει, θα τα καταφέρει κάπως.

Πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου; Μου αρέσει πολύ ο κινηματογράφος και οι βόλτες στην πόλη, με την οικογένεια μου πλέον.

Αν δεν είχες ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο ποιο επάγγελμα θα ακολουθούσες και γιατί; Πάλι με τον αθλητισμό πιστεύω θα είχα ασχοληθεί. Ίσως με κάποιο άλλο άθλημα όπως το μπάσκετ, το τένις ή η πυγμαχία. Αν με ρωτάτε όμως για να σας πω για κάποιο από τα όνειρα μου, αυτό θα ήταν πράκτορας του FBI. Σας είπα άλλωστε ότι μου αρέσει πολύ ο κινηματογράφος.

ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛΑ, ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.