Header Ads

Header ADS

Βράβευση Βασίλ Σκουρτάι - Best Goal

Το βραβείο του Best Goal της 1ης αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Βασίλ Σκουρτάι της ΠΑΕ Νίκη Βόλου, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο ΠΣΑΠ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών) και η NOVA. Μετά την βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής της Νίκης Βόλου δήλωσε:

«Δυστυχώς οι δύο ήττες για την ομάδα μου δεν με αφήνουν να χαρώ αυτό το βραβείο όπως θα ήθελα. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με ψήφισε. Εύχομαι στο μέλλον να βάλω πιο ουσιαστικά γκολ που θα βοηθήσουν την ομάδα μου να πάρει πόντους. Το γκολ μου έδωσε αυτοπεποίθηση και εύχομαι στην συνέχεια να σημειώσω κι άλλα ίδια γκολ. Είναι τιμή για μένα που πήρα το βραβείο από τον κ. Τρεβιζάν. Τον γνωρίζω έχω ενημερωθεί για το ποιος είναι και είναι τιμή μου που μου έδωσε εκείνος το βραβείο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.