Header Ads

Header ADS

"Ο Εργοτέλης προσέχει τους νεαρούς αθλητές"

Ένας από τους πιο ταλαντούχους ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη, ο Λεονάρντο Κούτρης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Κρητικής ΠΑΕ (ergotelis.gr) για τα πρώτα δείγματα γραφής της Ηρακλειώτικης ομάδας στην προετοιμασία. Αναφέρθηκε στα δύο φιλικά παιχνίδια με τον Ερμή Αραδίππου και τον ΑΠΟΕΛ, τις φιλοδοξίες που έχει ως αθλητής και για τα νεαρά παιδιά του Εργοτέλη...

Για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας στην Κύπρο: «Οι συνθήκες που έχουμε για να προπονηθούμε είναι πολύ καλές. Οι εγκαταστάσεις και κυρίως το γήπεδο, που είναι σημαντικό για κάθε ποδοσφαιριστή, είναι εξαιρετικά. Ακόμη και ο καιρός είναι καλός για να κάνεις προετοιμασία.

Στην Κύπρο μπορεί να έχει ζέστη, ωστόσο εμείς μένουμε στην περιοχή του Αγρού που είναι σε υψόμετρο και η θερμοκρασία είναι καλή. Όπως σε κάθε προετοιμασία υπάρχει κούραση, ωστόσο δουλεύουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να μπορέσουμε να εμφανιστούμε έτοιμοι με την έναρξη του πρωταθλήματος. Όλα πάνε καλά και είμαι αισιόδοξος για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο.»

Για τα δύο φιλικά παιχνίδια που έχει δώσει η ομάδα: «Αντιμετωπίσαμε δύο πιο έτοιμες ομάδες, οι οποίες σε μερικές μέρες αγωνίζονται στην Ευρώπη. Στο πρώτο φιλικό με τον Ερμή Αραδίππου είχαμε καλή εικόνα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Δεχτήκαμε τρία γκολ από λάθη και σίγουρα θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο όπου ήμασταν οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού.

Χθες αντιμετωπίσαμε μια πολύ ποιοτική ομάδα με εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές. Δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό, είχαμε ευκαιρίες για να πετύχουμε κάποιο τέρμα. Η αλήθεια είναι ότι πριν από το παιχνίδι είχαμε ένα πρόβλημα με την ίωση που "χτύπησε" πολλούς ποδοσφαιριστές και υπήρχε μια σχετική αδυναμία. Πιστεύω ότι και στα δύο φιλικά εμφανίσαμε θετικά στοιχεία. Υπήρξαν και λάθη τα οποία και μας επεσήμανε ο προπονητής μας έπειτα από το τέλος του αγώνα.»

Για τις φιλοδοξίες που έχει για την καριέρα του και τα νεαρά παιδιά της ομάδας: «Πάντα κοιτάζω τα πράγματα βήμα - βήμα. Αυτό που έχω τώρα στο μυαλό μου είναι να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο την ομάδα μου τον Εργοτέλη να πετύχει τους στόχους του και αισθάνομαι πιο έτοιμος γι’ αυτό. Όποτε μου δίνεται η δυνατότητα από τον προπονητή μου θα δίνω τα πάντα για τα τον δικαιώσω για την επιλογή του. Θα κάνω τα πάντα για να καταφέρω να καθιερωθώ στην ομάδα.

Αργότερα θα ήταν όνειρο για εμένα να καταφέρω να παίξω σε ομάδα της Ευρώπης και αυτό θα σημαίνει ότι θα έχω δικαιώσει τους ανθρώπους του Εργοτέλη που έχουν πιστέψει σε εμένα. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς ότι ο Εργοτέλης προσέχει τους νεαρούς αθλητές. Έχει δώσει σε εμάς την ευκαιρία να διακριθούμε και να κάνουμε καριέρα.

Είναι εξαιρετική η δουλειά που γίνεται στο Μαρτινέγκο, στην Ακαδημία της ομάδας και αυτό φαίνεται από το ταλέντο και τους πολλούς καλούς ποδοσφαιριστές που διαθέτει η πρώτη ομάδα και προέρχονται από τα τμήματα υποδομής.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.