Header Ads

Header ADS

Βράβευση Χαβιέ Ούμπιδες MVP και Best Goal

Τα βραβεία των ΜVP και Best Goal της 34ης αγωνιστικής απονεμήθηκαν στον Χαβιέ Ούμπιδες της ΠΑΕ Ατρόμητος Αθηνών, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Τα βραβεία απένειμαν ο πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού» Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος και η πρόεδρος της «Φλόγας» Μαρία Τρυφωνίδη...

Μετά την βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής της ΠΑΕ Ατρόμητος Αθηνών δήλωσε: «Ευχαριστώ πάρα πολύ τον πρόεδρο του "Χαμόγελου" και την πρόεδρο της "Φλόγας" για την τιμή που μου έκαναν αλλά και τους φιλάθλους που με ψήφισαν. Είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα αλλά τα δύο κύπελλα ανήκουν σε όλη την ομάδα, στους συμπαίκτες μου. Κανείς δεν παίζει μόνος του και αν είμαστε μαζί, ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά πράγματα. Μπροστά μας έχουμε τα play off, το ξέρουμε ότι είναι δύσκολο αλλά θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ. Περιμένουμε να παίξουμε καλά και να τελειώσουμε τη σεζόν με μια μεγάλη επιτυχία.»

«Ο Ατρόμητος είναι η ομάδα μου! Εδώ μεγάλωσα, στο γήπεδο Περιστερίου έπαιξα κι εγώ μπάλα και χαίρομαι για τις επιτυχίες της ομάδας. Ο Χαβιέρ Ούμπιντες δείχνει το δρόμο στα παιδιά ότι με σεβασμό και ταπεινότητα μπορείς να φθάσεις ψηλά. Έχουμε κι εμείς στο «Χαμόγελο» παιδιά που διακρίνονται στο ποδόσφαιρο και μπορούν να παραδειγματιστούν από την πορεία του. Ο Ατρόμητος είναι το σπίτι μας, βοηθάει το «Χαμόγελο» επί σειρά ετών και ευχόμαστε να καταφέρει να κερδίσει φέτος την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ» είπε κατά τη διάρκεια της απονομής του βραβείου Best Goal o Κώστας Γιαννόπουλος.

«Θέλω κι εγώ με την σειρά μου να συγχαρώ τον Χαβιέρ για την επιτυχία του αυτή και να τους ευχηθώ και πάρει και άλλα βραβεία. Ο Ατρόμητος είναι μέρος της δικής μας οικογένειας, μας στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και μας βοηθάει για να συνεχίσουμε το έργο μας. Έχουμε κι εμείς μια ομάδα στη «Φλόγα» που φυσικά δεν δίνει επίσημους αγώνες και θα θέλαμε κάποια στιγμή να έρθει ο "Ούμπι" να δει τα παιδιά» τόνισε η Μαρία Τρυφωνίδη παραδίδοντας το βραβείο MVP.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.