Header Ads

Header ADS

Το χάσαμε το κορμί πατριώτη!

Ένα από τα πλέον γνωστά ζευγάρια στον χώρο του ποδοσφαίρου και γενικότερα της σόου μπιζ δεν είναι πλέον... ζευγάρι! Ο λόγος για τον τερματοφύλακα (πρώην του Πανιωνίου και νυν της Καλλονής) Γιάννη Σιδεράκη και το μοντέλο Νεσχάν Μουλαζίμ. Σύμφωνα με τα κουτσομπολίστικα - λαϊφστυλίστικα ρεπορτάζ τα δύο νεαρά παιδιά περάσανε απ' το "εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος" στο "πιο καλή η μοναξιά"! Γιάννη, το χάσαμε το κορμί πατριώτη!!!

Η Νεσχάν είναι Ελληνοτουρκάλα («ο μπαμπάς μου είναι από την Πάργα και μιλάει ελληνικά σαν Έλληνας, ενώ η γιαγιά μου, έπειτα από μια ζωή ολόκληρη στην Τουρκία, ακόμα δεν μιλάει τούρκικα. Επειδή η γιαγιά μου με μεγάλωσε, τα ελληνικά μου ήταν πολύ οικεία, παρά το ότι δεν τα μιλούσα» είχε δηλώσει). Είχε κερδίσει τα καλλιστεία το 1995 στην Τουρκία. Το 2001 ήρθε για διακοπές στην χώρα μας (κι εν μέρει δική της) και... κόλλησε! Στα ποδοσφαιρικά δηλώνει ΑΕΚ (στην Ελλάδα είμαι ΑΕΚ. Μου άρεσε πολύ όταν μου εξήγησαν τι σημαίνουν τα αρχικά») και στην Τουρκία Γαλατάσαραϊ...

3 σχόλια:

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.