Header Ads

Header ADS

Βράβευση Καμαρά-Best Goal 20ής αγωνιστικής

Το βραβείο του Best Goal της 20ής αγωνιστικής απονεμήθηκε στον Αμπντούλ Καμαρά του ΠΑΟΚ, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Το βραβείο απένειμε η κ. Πόπη Γκικοπούλου, εκ των χορηγών της ΠΑΕ. Μετά τη βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ δήλωσε:

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος γι’ αυτή τη σημερινή βράβευση και ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν για να γίνει αυτό. Το γκολ που πέτυχα ήταν το δεύτερο καλύτερο γκολ μετά από ένα που σημείωσα με την εθνική ομάδα μέσα στο 2012».

- Για την πρώτη σου εντός έδρας εμφάνιση στον αυριανό αγώνα με τον ΟΦΗ; «Ανυπομονώ να αγωνιστώ στο γήπεδο μας. Έχω κάποιες πρώτες εικόνες από τον κόσμο του ΠΑΟΚ και πιστεύω ότι αύριο παίζοντας σε μία καλύτερη ατμόσφαιρα θα είμαι και εγώ ακόμη πιο δυνατός.»

- Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις με τον ΠΑΟΚ; «Θα έλεγα ότι είναι πολύ καλές. Εκτιμώ ιδιαίτερα τους συμπαίκτες μου και θεωρώ ότι έχουμε μία ομάδα με υψηλότατη ποιότητα. Μπορώ και συνεργάζομαι καλά μαζί τους.»

- Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου για περισσότερα χρόνια στην ομάδα, μετά το τέλος του δανεισμού σου; «Προς το παρόν απολαμβάνω αυτή την στιγμή της παρουσίας μου στη Θεσσαλονίκη. Ελπίζω να έχω και άλλες τέτοιες στιγμές στο μέλλον.»

- Σημείωσες δυο διαδοχικά γκολ με ΠΑΟΚ και Εθνική. Γνωρίζοντας πως δεν είναι κάτι συνηθισμένο, σημαίνει κάτι για σένα αυτό το γεγονός; «Δίνω πάντοτε τον καλύτερό μου εαυτό όταν αγωνίζομαι. Στην εθνική δεν ήταν να κληθώ και να παίξω, όμως τελικά ο προπονητής με χρησιμοποίησε. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να έχω καθοριστικό ρόλο.»

- Παρά το γεγονός πως έχεις προλάβει ν’ αγωνιστείς μόνο σ’ έναν αγώνα του ΠΑΟΚ, το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος, πώς σου φάνηκε; «Είναι αρκετά καλό όπως το έζησα την περασμένη Κυριακή. Ηταν ένας αγώνας με μεγάλη ένταση και ένιωσα πολύ καλά παίζοντας σε αυτό.»

- Τι ήταν αυτό που σ’ έκανε ν’ αφήσεις τη Σοσό και να δεχτείς την πρόταση του ΠΑΟΚ για ν’ αγωνιστείς σ’ αυτόν ως δανεικός; «Γνωρίζω καλά, ότι ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα με μεγάλο κοινό. Ο κόσμος του βοηθάει τους παίκτες ώστε αυτοί να δώσουν το κάτι παραπάνω και πιστεύω ότι βρίσκομαι σε μία ομάδα που έχει μπροστά της λαμπρό μέλλον.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.