Header Ads

Header ADS

Cissé showing his Panathinaikos colours

Στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA μίλησε ο Τζιμπρίλ Σισέ και εξήγησε τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να χτυπήσει τατουάζ με το Τριφύλλι στο δεξί του πόδι. Η ευρωπαϊκή ομοσπονδία στο αφιέρωμα που έκανε εστίασε στη σχέση του Τζιμπρίλ Σισέ με το σύλλογο και τους οπαδούς.
"Είμαι πολύ δεμένος με την ομάδα γιατί μου παρέχει όλα όσα χρειάζομαι για να πετύχω όσα πέτυχα. Ήθελα να είμαι στην 23άδα της Εθνικής Γαλλίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010 και τα κατάφερα. Χάρη στον Παναθηναϊκό επειδή μου έδωσε την ευκαιρία, την εμπιστοσύνη και όλα όσα με βοήθησαν να πετύχω. Είναι ο τρόπος μου να πω ευχαριστώ" δήλωσε ο Γάλλος φορ.
Όσο για τον κόσμο του Παναθηναϊκού τόνισε: "Αγαπούν την ομάδα τους και θέλουν να τη βλέπουν να νικάει συνέχεια. Δεν έχω ξαναβιώσει κάτι παρόμοιο στην καριέρα μου. Παρόλα αυτά, είμαι τυχερός γιατί αγωνίστηκα για συλλόγους με φανταστικούς οπαδούς, τη Μαρσέιγ, τη Λίβερπουλ, ακόμα και την Οσέρ παρότι δεν είναι τόσο φανατικοί. Στη Σάντερλαντ δεν ήταν κακοί, αλλά δεν είχαν κάτι να τους κάνει ξεχωριστούς".
LINK: www.uefa.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.